20NOVEMBER

Ett glas Sprite, en kiwi, en låt Fergie – Big Girls Don't Cry (Personal) och en trött Kristin.

Denna lördag har gått fort, nästan för fort. Började med att jag ''försov'' (hur man nu kan göra det på en ledig dag) mig. Åkte hem till Hanna för att jag hade lovat henne att modella för henne. Okej, det låter jätte töntigt, men hon skulle göra en tidning till skolan och behövde en bild till framsidan. Credit till dig Hanna för sminket, love it! Om jag får tag på några bilder och hittar en bra kanske det kommer ut en senare i veckan.

Efter att jag hjälpt Hanna åkte jag hem och väntade på Josse som skulle komma hit. Några planer för kvällen hade vi inte, men jag ville ut! (Speciellt när man var snyggt sminkad och var redo för utgång). Men ack nej, inget partaj vi hittade, ty den som hittat det åt oss hade fått en guldstjärna! Istället tog vi det lungt hemma hos mig och senare på kvällen åkte vi hem till Josse och tittade på SATC!

Ledsen för att det var dåligt med bilder här under veckan, men eftersom jag suttit vid mammas dator har jag inga bilder. Sen att det tar 345år innan bilden kommer upp när man lägger upp från hennes dator. Imorgon (idag) kanske det kommer några eftersom jag var ute och fotade lite i veckan!

HetTips:
September – Mikrofonkåt
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0