17NOVEMBER

Idag gäller det att bli så gott som klar med svenskan. Jag vet i hel heten vad jag ska skriva men inte vilka ord jag ska använda för att komma dit. Sitter mest och tänker på hur irriterande det är att Sverige-Tyskland matchen börjar 20:30 och det är då Bonde söker fru är.. Tänker även på morgondagen, inte bara att det är skolan som gäller, utan att på träningen ska vi springa 1mil ute i kylan, sen sitta i en ishall för att kolla på herrarnas match mot Drott (eliteserien). PLUS att jag måste åka in till Kungsbacka senare idag för att pröva ut ett par bra löparbyxor och detta slår ihop sig med svenskan, så den stora frågan är.
Varför skriver jag här, när jag borde skriva på svenskan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0