16NOVEMBER

God förmiddag!

Idag ska jag få klart ett arbete i geografin och förhoppningsvis hinna fortsätta med svenskan, ikväll blir det träning som vanligt.

Kvällen hemma hos Madde var jätte rolig, film, show, skratt, mat, GODIS  och mycket mer. Vill bara skriva att jag är bäst på vilken disney melodin som tillhör vilken film. Den som slår mig får en stor godispåse, seriöst! 
Sov som sagt där och givetvis glömde jag kameran hemma..

Söndag, vaknade upp hemma hos Madde, åt frukost och kollade på Diselråttor & Sjömansmöss, har inte sett den sen den gick på tv, vilka minnen som kom upp i skallen när man såg den. 
Åkte hem någon vid 14:00 tiden, var hemma för att 'fira' farsdag. Pappa fick sin termosmugg och blir riktigt glad, tummarna upp
Senare på kvällen åkte jag hem till Yulia och sov där. Kollade på andra säsongen av Scrubs och åt popcorn, gotti.

Måndag, tog en lååång sovmorgon, åt sedan frukost och ganska direkt därefter åkte jag hem. När jag väl var hemma satt jag vid datorn och spelade Heros, grymt spel! På kvällen var det dags för träning.

Nu har ni min helg tråkigt och slarvigt berättat, men ni har hel heten i alla fall.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0