The presents


+ massa små krafs, såsom ansiktsmasker osv.
JOSSE, JAG FICK EN VATTENKOKARE! Hahaha! Jävlar vad jag tjötat på mam om att vi skulle köpa det.
UPDATE: JÄVLA BÖG SKIT!!!!!!!!! JAG HADE SKRIVIT EN ENORM TEXT OCH SÅ KLICKAR JAG PÅ BAKÅT, HELVETE!"!!!!#_"q#rwtewGHSJRYTH

Drar den kortfattat: Dessa vita convers är ju sån enorm efterfrågan på, dom tar slut hur fort som helst, affärerna hinner knappt få in dom innan dom är slut. Här har jag sprungit in och ut genom affärer som en dåre för att få tag på dessa i 2 månader, men dom tar slut precis när jag kommer, great!
Mamma vet ju hur jag fått leta efter dom, jag menar det tar ju på krafterna/nerverna! Och så hade hon en kompis på jobbet som nyss åkte till USA och har köpt dessa skor. TROR NI INTE JAG FLIPPA NÄR JAG SÅG DOM ELLER!?!?!
Själv står hon bara där och skrattar med en in your face reaktion.. Men nu är dom äntligen mina!
Väskan är kärlek för första ögonkastet!

Vet inte om jag skrivit det ännu, men i alla fall spelade vi bara en match idag, vi åkte ut i 8-dels finalen.

Jag saknar dig med! Vad roligt att du hör av dig nu, när vi inte ens snackat på drygt ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0