Stand by me

Kristin is just a bog.
Kristin is this, Kristin is that.
Kristin is me bro.
Let me be me.
When is that gonna start?

Saknar sommar 2009 lite, eller jag saknar mer alla kvällarna jag kollade på Surf's up, hur mycket jag och Sanna skrattade om och om igen åt den filmen. Att jag kollade på den varenda kväll i 3 veckor. Surf's up var min sommar. ♥

 

Sen jag kom hem från Göteborg (vart där hela kvällen) så har jag;
Plockat disk. Hängt upp tvätt. Ätit kräm. Dampat med massa video's (kommer ej läggas upp, hehe). Fixat nya lakan till sängen (en ren katt kom och la sig där imorse efter en tripp ute i leran ♥). (Vad katten har gjort:) Katten gjorde hål på mina mjukis byxor så nu har jag ett fins litet hål på dom. ♥♥♥♥♥♥♥♥ Fuck him! Men eftersom ingen är hemma kan jag inte ''slänga'' ut honom från mitt rum för han måste verkligen sova hos någon annars knäller han sam bara den.

 

Thank's for the information Kristin!


Kommentarer
Postat av: Chili

Vad härligt det lät när du beskriver sommaren 2009 sådär. Det ger mig flashbacks från min och får mig att längta efter den. Fin header du hade.

2010-05-14 @ 01:55:02
URL: http://tasteofchili.blogg.se/
Postat av: sessie

frågestund, passa på att fråga någonting :)

2010-05-14 @ 02:04:44
URL: http://stoltablondiner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0