Love spotify..

Även fast jag köpte mig en chailatte blev jag hur trött som helst när jag väl skulle sätta mig och plugga.. Istället målade jag ett självporträtt på Josefine, brevid bilden skrev jag: Josefine Eklund <-- Adda på face, singel och sökande. Lämnade kvar den fina 'teckningen' på bussen så vi får väl hoppas att någon tar kontakt med denna människa - ensam mamma söker. ;)

Nu ska jag sova, är döds trött, provet kommer gå åt helv*te imorgon men jag har bara mig själv att skylla, ska försöka läst igenom sidorna innan jag lägger mig, läser det jag kan mindre bra och det jag tycker är viktigt, så nu vet ni det också!

Mitt spotify konto.
Ibland fungerar det perfekt och ibland står det att någon är inloggad på det, det verkar ju heller inte gå att byta lösenord.. Men jag är fortfarande ''för glad'' för att bli sur över det.

UPDATE: Nu har jag byt lösenord, h3h3.

UPDATE nr.2: CP, det står fortfarande att någon är inloggad på det.......................... Jag tänkte inte göra ett nytt konto, dampellidampdamp!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0