Blixt, dunder, regn & mörker

Bara för några minuter sedan höll detta på, nu är det mörkt.

Men dagen och en del på kvällen har vart underbar, sol & värme!

WOHU, långt hår!

Nu den senare veckan känns det mer som denna blogg har blivit en ''tränings-blogg''. Det enda jag skriver om är träning, träning och åter träning, men det är i och för sig min fritid och något jag gillar att göra! bara för någon månad sedan rökte jag jätte mycket och vips fick det en sådan vänding. Jag insåg väl att jag inte ville lägga pengar på det och träna och köpa andra riktigta/viktiga saker. När vi ändå pratar träning kan jag då skriva att efter skolan imorgon ska jag och Kiwin in och träna (haha).

Nu ska jag kolla på Prinsessan och Grodan sedan sova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0