Beachen 2010 here I come

Lagt upp min träning inför hela veckan nu, måste ju hinna träna upp mig till 10 juni - till beachen 2010! ;)
Måndag: Spin/bas, efter gym - med Hannah.
Tisdag: Handboll.
Onsdag: Station, efter gym - med Fillan 17:30, glöm ej att boka!!! (komihåg sak till mig själv).
Torsdag: Handboll.
Fredag: Gym - med Kiwin (Lollo).
Lördag: Pass med Hannah(?) eller gym.
Söndag: Gym. - måste plugga istället..

Med tanke på att man tränar gratis på friskis hela vecka 20 passar jag på rejält nu! (; Ska försöka hitta några roliga pass under helgen men det brukar vara dåligt med det på lördagar..

Följer ''strömmen'' med att lägga upp denna otroliga kille, 12år, damn boy, you're good!

Nu ska jag sova, är hur trött som helst.
Pöööösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0