ÄNTLIGEN KLAR!

Efter ungefär 5-6h är jag äntligen klar med arbetet. Det var riktigt kämpigt domförsta och sista sidorna, eftersom dom var så tråkiga. Hoppas verkligen hon uppskattar detta nu!!
Nu är det så att jag givetvis ska ha ett musikprov tills imorgon, grattis till din planering Kristin. Så efter att jag duschat ska jag sätta mig med det. Här kommer även spotify listan jag lovade:
http://open.spotify.com/user/mooselake/playlist/2n2Au3Ya7JgX9isZ508wfA
Inte jag som gjort den.
Får damp på safaris inställningar här jämfört med fierfox, men mitt fierfox började dampa som fan igår så jag bytte till detta och ah, är inte alls samma inställningar. PLUS att det blir rött understrycket under var enda ord..
Fast det är ju bra när man ska skriva på engelska för då vet man att det är rätt stavat, haha!
Någon som använder sig av Safari och vet hur man gör kursiv/fet/understrucken text? Även hur man ska kunna länka, istället för att behöva skriva in hela adressen.
PLEAS HELP!
UPDATE: Nu kom alla inställningar tillbaka, men min text blev helt ihopklumpad..
VARFÖR SKA MAN INTE KUNNA GÖRA MELLANRUM MELLAN RADERNA!?!?! (Dom klumpar bara ihop sig igen när jag publicerar det.....................) Dampellidamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0