25MAJ

Fierfox:et är fixat och jag är super glad! Strömmen gick i skolan, så alla sprang om den (haha). ;D Kul där Krille! Min fader kom hem med en X-ray till mig, aldrig smakat drycken, helt okej.
Min Hkk lärare love's me! Räckte bara att hon såg arbetet sa hon: ''Nej du Kristin, det här se riktigt bra ut. Du behåller ditt betyg.'' Jag: ''Ska du inte läsa det först?'' Hon: ''Jo, men jag vet att det kommer vara riktigt bra!''
YAAAAAAA! Men det stora + är ju att vi fick sluta innan musik provet, hade ju inte pluggat någonting.
Tack Gud du tänker på mig idag! - Nej jag är inte troende.

Måste komma på någon god tårta utan så mycket grädde tills på lördag. Kladdkaka med vitchoklad på? Åh, älskar vit choklad. ♥ Vill ha nu! :(

Härligt att mamma åker till Frankrike, Nice, imorgon då ska hon köpa massa J.D prylar till mig om det finns och jag är super säker på det!! HAPPY APPY PPY PY Y!!
I miss my Hanniepannie!

Ha det fint!

Hello handsome!
Vart tog det fina vädret vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0