23MAJ

SHULU BLOGGEN!
Idag blir det ingen träning (vad jag vet än så länge) för att jag måste plugga, blä! Ska göra ett arbete i hkk om bostaden för att jag inte klarade mitt prov, fan. Hann inte göra klart matte provet i fredag så det ska jag plugga lite på + musik provet på tisdag.

I fredags efter träningen åkte jag snabbt till kungsmässan köpte en liten present till Paulina (som jag var hos igår). Efter det träffade jag Linnéa och vi åkte hem till mig och kollade på Prinsessan och Grodan. Sedan kom Kiwin. Senare på kvällen åkte vi hem till Martin, det var lite tråkigt där så jag och Linnéa åkte därifrån påvägen hem mötte vi Sanna, Simon och Affe. Kvällen slutade med att Linnéa & Affe sov här.

Lördag morgon vaknade vi tidigt åt frukost sen åkte jag in och tränade. Åkte hem och träffade Josefine några timmar. På kvällen åkte jag till Paulina som hade tjejmys för att hon fyllt år, det var jätte kul/trevligt! Med tanke på hur mycket sötsaker hon bjöd på var det väldans tur att jag tränat en hel del i veckan så att jag fick plats med mer, haha!
Just det ja! Jag fick en ny gamal cykel igår, jag älskar den. Det är farfar's gamla, lägger upp bild senare. För övrigt är jag sämst på att lägga upp bilder, sorry!!

Nu har jag inte mer tid till att sitta här och slöa!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0