1MAJ

JAAA, TAGGA, 16 DAGAR KVAR TO MY BIRTHDAY!

Kvällen igår va mer än bäst, toppen, underbar osv osv. Som vi skrattade! Underbar servitris, love to him! Killarna i ''hörnet'', som dom glodde och vi får ju inte glömma norsken som hade sin svensexa där och gick fram till oss och frågade: Får jag känna på dina balonger, haha! Heliumet efter när vi väntade på hemfärd!

Efter den otroliga kvällen i Sveriges framsida, Svergies stolthet osv, åkte vi hem till Lisa där vi träffade lite tjejer satt och tjöta hela natten lång, när alla dragit satt jag och Lisa kvar och prata ännu mer tills hennes syster och kompisar kom hem. Blev väldigt sent igår, men det var det värt!
Bilder från kvällen ska jag se till att få, min kamera låg tyvärr i väskan hela kvällen.

Drömde hel sjuka drömmar, sen vaknade jag av att min mamma(Josefine) ringer..

Nu måste jag städa mitt otroligt vackra rum.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0