17MAJ

Hej jag kan inte gå, hej träningsverk!
Skolan var helt okej idag, gjorde något muntligt spanska test, men det var alla tvungna att göra om, HAHA! Fail.
Direkt efter idrotten åkte jag in till Kungsbacka, mötte upp Hannah vid friskis och passet blev spin/bas, helt okej. Dock vet jag inte om jag kommer göra det fler gånger med tanke på att jag fick väääääldigt ont i knäna efter ett tag. Efter spinningen gick me, myself & I alone, upp till gymmet. Hannah var för trött. Var där uppe 1.5h, hej duktig tjej! Dock kommer jag ha fetaste träningsvärken i vader imorgon för att jag höll på med någon vad maskin som var jätte bra, tills jag slutade och kände att musklerna jobbat, fyfan! Kunde knappt gå efteråt..

Nu ska jag fixa en kopp te med min grymma vattenkokare från OBH Nordica - FAB! måste även plugga på no, har tydligen någon rest sen i mars typ, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0