12MAJ

Passar på att skriva ett inägg medans Hannah duschar. Skolan gick fort idag, skönt, chill dag, no provet kände riktigt bra får se hur det går. Efter skolan tog jag moppen in till Kungsbacka, i ösregn. På med regnkläderna och handskar, mina händer var helt svarta när jag kommit fram till Hannah + att hela min träningsväska och kläderna där i var blöta, bra! Var nämligen på friskis, medel pass och eftersom det började 16:30 skulle jag inte hinna in med bussen, därför åkte jag moppe..

Vi har precis käkat middag och nu ska vi kolla på Wallander (vilken av dom kom jag ej ihåg) och käka godis! Detta 'mini-lov' kommer bli väldigt lugnt, det är en sak som är säker (tror och hoppas jag) med tanke på att jag ska ha handbolls cup lördag-söndag. Dock kanske det blir lite chill imorgon, får se.

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0