11MAJ

No lust to blogga egentligen, men det blir så ändå.................. Följande inlägg kommer bli rörigt, oseröst och cp, tror jag i alla fall,,....

Igår försökte jag plugga på bibloteket, men nej, trött som jag var höll jag på att kladda ner mina böcker osv. Träffade Linnéa, inte helt fel?

Idag var jag i skolan, det var kul och så var det inte det. ;PPpppPppP
Åkte dirr in till KungsbackAAA with Josefinä, vi gick till Karma och pluggade och tjöta, fick pluggat bättre idag. Kom på att jag har fotografiskt minne, sort of.
Imorgon taggar jag till NO prov och svenska text!!!111!1, nej tack. Dock taggar jag lite till passet med Hannah på friskis, det blir nog super!! Sedan ska jag vara med henne. (YyyyYyYY)

BAJSDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0