25MARS

Hemma efter en lång och en riktigt varm dag!
Hade träning med handbollsklasserna idag helt okej kul, åt frukost gick runt åt lunch sedan gick jag till fyren pluggade spanska tills mammi kom så köpte vi en skinjacka till mig, kollegblock tittade även på massa tunikor osv, tog även en fika på espresso house. ♥
Oj, hade visst gått ifrån datorn i 2.5h utan att publicera, hahaha!


Uuuhäk! Fått blåsor från handbollen idag, det var lite övedrivet med klister på dom. Men man får bara ta och vänja sig.

Idag när vi var på Bokia och köpte collegblock står mamma och pratar med någon som jobbar där medans jag kollar runt lite.. Plötsligt stannar jag upp, gapar med munnen som en guldfisk och gissa vad jag fick se:

Johnny Depp - The Illutsrated Bopgraphy
Känner mig ganska efter eftersom den kom ut 2007, haha. Gissa om någon blev 'sur' när jag inte fick köpa den..
''Du får önska dig den när du fyller år''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0