24MARS

Sitter och tittar igenom alla bilderna från konfirmations lägret (i juli - augusti), var nämligen och hämtade en skiva med alla. Det dom jag mest garvar åt är när vi skulle ta kortet, kunde inte vara seriös på en enda bild..
Mitt längst ner:


Ah, det finns miljoner fler. Din vackra var ju att det kortet vi fick var ju inte speciellt snyggt..

Nog om konfan, engelskan gick helt okej idag hade problem med starten men det lättade lite. Efter skolan åkte jag hem till Carro, med Sanna och Pauline och sjöng sing star. Super kul för mig att dom tre kan sjunga men inte jag.. Nog om sång och fokus på imorgon, måste lägga mig nu (dock kommer jag inte göra det) ska in till Aranäs imorgon bitti och ha en ''prova på'' dag, träna med dom 1,2 och 3:or som går där (valde handboll med samhäll som inriktining 3:dje val). Det slutar 12:30 sen ska jag vänta på mammi så ska vi åka och titta på kläder och annat kraffs.
Nu måste jag duscha osv.
Take care!

Kommentarer
Postat av: Runaradine

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-11-07 @ 14:58:27
URL: http://runaradine.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0