Trött!

Jag fick mitt besked från Hanna, det blev inte exakt som vi tänkt men det blev riktigt bra ändå! Började med att vi gick ner till Hemköp och fixade lite ''matsäck'' till imorgon, vi har nämligen 'friluftsdag' och vi ska åka skriskor.

När vi kom hem gjorde vi te och satte och kollade på I love you man, svin skön film! Imorgon ska jag gå upp 08:15 för att fixa ordning för att Hanna kommer till mig vid 08:30 och då ska vi baka scones till frukost, mumma!
Sedan går inte bussen försen 10:30 så det blir en lugn morgon.
Nu ska jag lägga mig i min härliga säng och hoppas på att John Blunder ger mig lite sömn (hade ju vart ännu bättre om Johnny Depp kom istället)!!!

Föresten, som ni ser har jag fått fixat min design lite, eller det var inte jag som gjorde det. Men det var skönt att få en i alla fall, tack så jätte mycket!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0