''I hate her!''


Ursäkta för hel kassa bilder, men det är mörkt ljus och jag 'orkade' inte fixa det, hehe..

Här hade jag egentligen tänkt skriva av mig all min ilska om Angelina Jolie, men det gick ut över Alva (och mycket på Hanna), men Alva fick mig på fötter igen och fick mig att inse att det är ju en kvällstidning, men vafan ska man tro när dom skirver att dom haft en het dusch scen och sena nätter, men vin och hejsan hoppsan!
Det står enormt mycket om deras nya film, The Tourist, premiär 2011, om massa annat.

Men när jag sedan kom på att det som brukar stå i ''såna här'' tidningar är 10% sant om henne och att Johnny Depp absolut aldrig vill vara med i ''såna här'' tidningar slog det mig. Men det är klart det kommer som en chock.
Och jag hoppas hoppas hoppas innerligt att denna tidningen har 0.2% rätt om allt detta, dom där 0.2% är att dom spelar in en film och att han (Johnny Depp) är fruktansvärt snygg/het.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0