2MARS

Efter skolan idag åkte jag med Alva in till Göteborg som köpte en present till sin mamma sedan satte vi oss på espressohouse och skulle plugga eftersom vi har so prov imorgon, men det gick inte som vi tänkt oss.. Men vi fick planerat lördagen i alla fall, vilket börjar på svenska mässan si-fi ''tema'', sedan blir det bamboo och hem för att spela massa tv spel, si-fi spel då, hehe!

Jag har två otroligt bra nyheter:
1. En design kommer inom kort, har fått pratat med en tjej som ska fixa design och header till mig, yes!
2. IMORGON ÄR DET DEN OTROLIGA DAGEN VI (JAG) HAR VÄNTAT PÅ!!!!! Min onsdag med Josefine är också super planerad. Efter skolan gå hem och äta, ta bussen/pendeln till Göteborg, fika lite sen bio, finally!

Nu måste jag duscha och plugga mer, vilket kommer gå sådär halv bra, men jaja. Vi hörs säkert imorgon efter bio:n.

Kram från en super lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0