15MARS

Måndag!
vill börja med att säga att det med Kjell Bergqvist var ett skämt för dom som tog illa upp. Självklart är Johnny Depp my man! ♥

Ny vecka, nya möjligheter, nya prov/inlämningar/läxor osv. Ska nu snart alldeles strax plugga lite sen ta tummen ur röven och ut och springa, men det får bli senare ikväll eftersom jag precis tryckt i mig pannkakor som jag har gjort till hela familjen - Jag vill ha diplom!!! Eller en sång skulle också sitta fint, hehe!

Sen vill jag ha diplom för en till sak, jag biter/river in på naglarna längre inte gjort det på 3-4 veckor, grattis!!! Eller ah, jag kommer få 1000kr av mormor istället, som hon lovat mig sen jag var 6-7år? och hon gör det fortfarande HAHA! Mer desperat än vad jag själv är efter 1000kr!

Okej, kizzemissssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0