What starts with F and ends with UCK?...Yes, you're right, FIRETRUCK!

Nu kryper jag ner i sängen och somnar till Pirates 1. Imorgon tänkte jag ta lite sovmorgon, så jag börjar 10:50, härligt med sömn, sov inte speciellt mycket inatt..
Imorgon ska jag in och shoppa med mammi. Kanske att Hanna följer med också, behöver hennes råd, ska köpa skor till balen!
Nu är det bara 4 dagar kvar, snarare 3 med min klass, får ta vara på detta! I alla fall på de personer jag kommer sakna Allram-Est, h3h3.

Stör mig lite på att alla nya filmer på Piratbay är textade på spanska eller inte har någon text alls och är engelska. Jo jag förstår engelska, men det är mycket goare med text!

Just det ja! Imorgon kommer garaget och på onsdag är alla välkomna hem till mig på pingisturnering, haha! Pappa fick ett pingisbord när han fyllde år, jädrans glad farsa man fick, men det förtjänar han! ♥

Yes, I know, jag skriver osammanhängande, men jag kommer på nya saker hela tiden att skriva och får inte alltid ihop det.. *Sad face*.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0