På spotify just nu:

Tyler Hilton – Picture Perfect - Revised Album Version

Var med Lisa ikväll, var nere vid havet åt godis och drack cola! Vi åkte sedan hem till henne och då kom även Paulina, vi tjötade och kollade film, Little miss sunshine, helt okej film, lite udda kanske.

Imorgon ska jag upp tidigt för pappa ska ha sitt 50årskalas så jag och Josefine ska servera från 15:00-18:00, men vi måste vara där (på stället vi ska servera, snarare lägga upp mat och hälla upp dricka) klockan 13:00 och jag ska hinna fixa mig hyfsat snyggt, för direkt sen ska jag på tjejmiddag hos Yulia (Ercia har med). Stressigt, hell yeah! Får inte sova hemma sen på kvällen för att det ska sova andra konstiga människor här, så min mamma, snäll som hon är, ber mig sova hos henne (jag frågade i och för sig, hehe).

Nu måste jag gå och lägga mig!
Puss!

Everytime I see you on my screen, a picture, a movie.
I get a smile, a smile that makes me live.
You're the best and you know it.
I really do love you.


Ingen förstår hur svårt det är att leva med detta ''syndrom'' om man nu ska kalla det så. Att verkligen kunna gilla/älska en person man aldrig fått träffa, det är inte bara utseendet eller karaktärerna han spelar jag tycker om honom för, det är mer än så, och det skulle ni aldrig förtså!
Ni påverkar inte mig det minsta med era kommentarer att det är löjligt, dumt osv! Men hur dumt det än låter blir jag sårad när folk säger att han är ful, ni må tro jag är knäpp, sinnes störd, men det är så jag är!
Miljontals av tjejer (t.o.m killar(?!!!!) gillar Zac Efron/ Robert Pattinsson, men visst bara för att dom är hyfsat unga är det okej att gilla dom! DOM ÄR DÖDLIGT FULA JÄMFÖRT MED JOHNNY! Vissa tycker att han är ful på vissa bilder, det skulle jag aldrig tycka, han är lika snygg på varje bild för mig!
Plus att han är en mycket mycket mycket bättre skådespelare som gör någonting för omvärden, tredje världen.
Han blir 47år på onsdag, so what, han är lika bra ändå!
Jag kommer aldrig kunna säga att han blir för gammal för att tycka om, han har ett gott rykte, ett bra liv (bättre än när han var ung!!).

Jag kommer alltid komma ihåg hur mycket jag tyckte om honom när jag blir äldre (har man och barn och allt), att jag kommer se tillbaka på mitt liv och se bilder/filmer från Johnny Depp. Att jag kommer komma ihåg hur ofta jag grät/gråter för att jag inte får träffa honom, att han betyder/betyde så mycket för mig då som nu.
Bara kompisar nämner honom börjar gråta (glädje tårar) och rodna som attans, det är en sån jäkla go känsla!
Att jag redan tappat räkningen på hur många gånger jag sett Pirates, Public Enemies och alla andra av hans enastående filmer! Jag kommer aldrig få reda på talet hur många gånger jag sett dom! Sorgligt tycker kanske ni, underbart tycker jag! Att jag aldrig tröttnar, jag ser dom varje dag (skriver inte det på bloggen för det skulle bli otroligt tråkigt för er, men inte för mig, hehe).
En känsla av fjärilar i magen och tårar i ögonen varje gång jag ser honom, som att vara ny kär, förälskad!


Det finns inte ord för hur mycket jag tycker om honom, han är och kommer alltid förbli en av det underbaraste jag vet!

Grattis till er som orkade läsa igenom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0