Brännt mig!

Gjorde gurkstavar och dipp, satte mig i en sol stol och solade. Efter ett tag la jag mig ner för att sola ryggen också, tror ni inte att jag somnar..? i 1h låg jag där, när jag vaknade upp var jag jätte varm och svettig, det var som att ha 40 graders feber, så jag gick in och la mig och sov på soffan, där sover jag länge länge, vaknar upp 17:20.. Bra Kristin, din träning började 17:00..
Nu de senaste timmarna har jag spelat fotboll med min bror och städat mitt rum.
Några bra låtar just nu;
Party;
Platinum Deejayz – Sex On Fire - KCB Remix Edit
Peter Gelderblom – Waiting For - Radio Edit
Kato – Are You Gonna Go My Way (PH Elektro Remix Edit) - PH Elektro Remix Edit
Mondotek – Alive - Ph Electro Mix Radio
Chill;
Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Tyler Hilton – Picture Perfect - Revised Album Version
Afasi – Natten Till Idag
Afasi – Sverigetrotters

Musik har inget utgångsdatum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0