6JUNI

If you start to miss me, remember, I didnt walk away, you let me go..

Serverade som sagt mat (middag) och dricka (fördrink osv) på pappas 50års kalas med Josefine, efter det åkte jag på Erica & Yulia's tjejmiddag, var där i några timmar sen åkte jag hem till Josse. Efter ett tag kom även Kinnan och hans kompis Ahmmed(??????). Chillade som bara den på hennes altan, kollade på Taken, bra film!! Åt mat, sen envisades dom som bara den med att se en skräck film, dom var ap äckliga dom Josse hade, fyfan, men med mina magiska krafer (när dom väl valt en) fungerade det inte, I'm a trollkarl! :D

Vaknade upp hos Josse trötta som fän, vi åt frukost kollade på något program på kanal 3 med Paris Hilton, BBF = Britian Best Friend, super töntigt program! Vi åt frukost segade som fän, men det var gött som fän så det gjorde inte så mycket. Vi bestämde oss för att åka och träna så det gjorde vi, härligt slut på veckan!

Här sitter jag med BlåKoppens (?) varma koppen - potatis-och purjolök, dunder gott!
Hejdåååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0