Lite historia


Myser ordentligt här hemma i mitt rum med mig själv, hehe.. Nädå, men rensar och plockar lite saker. Tröjan som jag har på mig har jag aldrig använt! Mamma köpte den till mig när hon var i New York 2008 och när hon kom hem med den otroligt fjantiga och fula tröjan kastade jag den längst in i garderoben och ville aldrig aldrig se den igen. Den var så barnslig! Tänkte lägga upp lite bättre bilder så fort kameran laddat klart.
Det jag ville komma fram till är att jag hade tat livet av mig nu om jag kastat bort tröjan! Den är hur go som helst, passar fortfarande det är det som är det bästa + att jag inte tycker den är ful/barnslig längre. Okej, hade inte tänkt att ha den på stan, men jag skäms inte över den. 2008 var en period då jag var otroligt osäker på vad jag skulle ha på mig, så det var därför jag reagerade som jag gjorde, eftersom den är så ''extremt töntig och ful'' som jag sa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0