2JULI

Blev ju inget skrivande igår, men nu är det sommar och då vill jag inte sitta inne vid datorn och orkar inte mobilblogga.
Men efter jag tränat igår åkte jag till Espressohouse med Lollo och Julia, efter vi fikat osv åkte vi hem till Julia sedan ner och bada, hem snabbt fixa grill mat osv och så kom Frida och så grillade vi, fast så gjorde vi inte det. ;PPppPPp För vi fick inte igång grillen så vi mättade oss med pastasallad och godis!
När jag kom hem var jag så trött så trött, så jag somna direkt.

Idag har vi slängt en del saker från stugan, så har jag klippt gräset och rensat brännässlor, bränt mig en del på armarna. :(
Nu ska jag ta bussen hem till Fillan, förkröka där sen blir det fest i Vallda.

Ha det gött, haaaaaj!

Bild från Långasand, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0