24JULI

Sovit hos Hanna inatt, hade en super mysig dag igår. Åkte in till Kungsbacka och lämnade in min telefon, nu har jag en super konstig Motorola telefon förstår ingenting med den.. I alla fall så fick jag (mamma, hehe) köpt sjalen som jag ville ha! Åt super go pastasallad på Nello också.
Åkte sedan hem till mig och hämtade badkläder åkte till min farbror hämtade telefonen, sedan åkte vi till Orreviken och badade, super gött i vattnet (efter ett tag). Sedan åkte vi och köpte Thaimat och hyrde film, Har du hört ryktet om Morgans? SE DEN!! Så grymt rolig film, satt och garvade som bara den!
Imorse när vi åt brunch satt vi och lyssnade vi på svenska barnlåtar som var omgjorda med Indiskmusik, fulaste jag hört! Nu sitter jag här och kollar på Johan Glans world tour of Skåne, bäst!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, ha det gött haaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Steffengrete

Nice site, Keep it up

2011-09-15 @ 11:42:01
URL: http://steffengrete.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0