13JULI

Vaknade sent igår, segade igenom större delen av dagen tills 16:00, då blev det en dusch sedan moppe hem till Linnéa, vidare med henne's familj till Krokvik i Åsa, sen gick jag och Linnéa till Vita sand och träffade Angelina och Lollo.
När vi var påväg hem bestämde vi oss för att tälta, vilken super idé, tills vi såg hur vädret skulle bli så vi sov i min stuga istället. Med krök och film hade vi det bra! Sov ingenting på hela natten, tur att Disney finns som gör så bra filmer. ♥
Hade en mysig morgon med Linnéa vid 05:00-06:00 snåret, satt utomhus i uterummet och hörde när regnet slog mot taket, lite muller då och då.
Jag kom hem vid 12:00 gick och la mig bums, sov till 17:30 och då hade gästerna kommit, great! Eller okej, det var mormor, morfar och min morbror (han fyllde år så vi firade honom). Nu ska jag träffa Amanda en stund.
Puss!

Underbara stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0