11JULI

Torsdagens matcher spelade vi lika, igen, på kvällen var det mys kväll igen, samma plats med samma människor, eller Emma EÖ var inte där och Julia och Kiwin joinade. Vi spelade Med andra ord, spelet är underbart roligt!
På fredagen blev det nya matcher, dom vann vi också. 3 lika matcher och 3 hade vi vunnit. På kvllen var Emma och Lisa här, vi chillade och kollade på Alice in wonderland
I går, lördag var jag tvungen att gå upp 06:00, för att vara i Göteborg 07:30, samling. Första matchen vann vi, sedan åkte vi ut.
Igår kväll träffade jag Paulina & Lisa, chillade vid havet, sedan hem till mig och fortsatte att chilla, sedan blev det sängen och på tv visades Herkulez.
Nu visas Dinosaurier på tv;n, älskar den filmen, så grymt bra gjord! Har bara tat det riktigt lugnt idag, kollat på film osv. Ikväll är det VM final, yääääy!
Ska kanske träffa Kiwin och Julia, får se hur det blir.
Nu vill jag fortsätta kolla på filmen, vi hörs.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0