jag är grym!

Hela kvällen har jag bara suttit hemma och inte gjort någonting. Vid 23:00 tiden fick jag panik, jag ville inte vara hemma! Så jag gick ut och tänkte ta en promenad på 20-30minuter, ringde Hanna och snackade.
När jag kom till henne så gick hon med mig ut och tog en promenad och snackade, det var inte tyst en sekund vi bara pratade, allvar och inte allvar. Det är grymt att man kan ha så mycket att säga till någon, orden tog verkligen inte slut i munnen på mig, men som man säger;
Visst hatar man när det blir en pinsam tystnad med personen man gillar?
Men med rätt person blir det aldrig en pinsam tystnad, tänk på det.
Hanna, du är verkligen rätt person!

2h promenad blev det, istället för 20-30minuter, you go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0