En dag i Göteborg

Haft en super duper mysig dag i stan idag! När jag gick på pendeln i Kungsbacka träffade jag Fillan och hennes kusin, satt och tjöta som bara den på pendeln. Sen så ringder mormor och frågar om jag hittat någon väska, ups, har inte ens letat än, haha! Men jag går in på Åhlens där vi skulle mötas och så är min morbror med och han hade med sig världens sötaste hundar (som han passar åt en kompis). Så fick jag gå runt med dom, hehe! Så gissa vem som fick extremt mycket uppmärksamhet på stan idag.
Vid 17:45 var jag på Liseberg med handbollen, eller i spelhuset rättaresagt, hade femkamp osv.

Hittade en väska, sjukt jävla cp snygg var den, helt perfekt, men allt var inte perfekt med den - priset, fan!
2500:-

Men nu har jag inte tid att sitta här, har fixat te och mackor och ska kolla på Finding neverland, gammal film men den är grymt bra ändå, Johnny Depp lika snygg i sina filmer som vanligt.
(En liten parantes, idag har jag bott i mitt rum i 1år, grattis till mig och mitt rum - hoppas verkligen ni antecknade detta)!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: dääänie

alltid kul i gbg... not :D

2010-01-09 @ 17:23:21
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0