26JANUARI

Kände mig väldigt duktig igår, jag läste igenom 2 häften 2 gånger var, mina anteckningar 3 gånger och boken 3 gånger så jag får hoppas att jag klarade testet idag, i alla fall så tog jag in och ut i diskmaskinen, tände brasa och underhöll den i flera timmar, lagade mat och städa. Detta gjorde jag på 2.5h, congratz Krillo!

Idag har jag bara tat det lugnt efter skolan, ska strax åka och träna, tur att jag såg att den var framflyttad som förra veckan, så jag kommer inte vara hemma försen 22:15 ikväll och då ska jag fixa mig för kvällen sedan kolla på tv och jag tror inte jag har speciellt så mycket att skriva om då.

Ni får ursäkta mig att bloggen är väldigt tråkig just nu men eftersom jag inte suttit vid min data sen i fredags har jag inga bilder att lägga upp så att den blir lite roligare att läsa och att jag har haft mycket för mig med skolan, kompisar och träning. Vet inte om det kan bli så mycket ändring just nu eftersom det är mycket i skola och handbolls träningar nu.

Imorgon är det öppet hus på Aranäs vilket jag ändå ser fram emot, har ändrat min åsikt lite om skolan så jag ska kolla på Samhäll Media och Samhäll Idrott (Handboll som inriktining), men jag ska ändå välja Samhäll Ekonomi som första.

Men nu måste jag pallra mig upp ur sängen och byta om till tränings kläderna.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0