Alice i Underlandet

5 mars 2010 är uppbokad för mig och Josefine, vi ska se Alice i Underlandet kunde inte lägga in trailen för att det inte fanns någon ''bläddra in'' sak. Men klicka på länken för att det den. Skit samma, nu ska vi bara fixa biljetter så är det klart!
Det verkar väldigt bra och så tycker jag det är hejdundrandes bra att Johnny Depp är med i stort sett hela filmen!
Thank God for that!
Fast han ser väldigt läskig ut!

Fast sjukt ball sminkning.
Men nu taggar vi!!!!!!!!

Har haft en ''pause'' för att jag inte mår så bra. Så jag bloggar inte när jag mår dåligt, så det kanske inte blir lika mycket uppdatering men keep looking, det kan komma upp när ni minst anar det!
(Blev på väldigt bra humör nu för att vi bestämde att vi skulle se denna, h3h3h3..)

Kommentarer
Postat av: daniela

Han är AS lik Frodo där!

2010-01-16 @ 01:25:31
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0