9JANUARI

Jag känner inte för att blogga just nu.
Kanska är det huvudvärken som sakta smyger sig på igen eftersom dom senaste dagarna har jag haft det.
Det är inte tanken på skolan som får mig att må dåligt det är något annat i luften. Det kanske är min extrema besvikelse och avundsjuka?
Jag har väldigt mycket ångest för en del saker, vissa ganska sjuka saker som t.ex. att jag aldrig träffat Johnny Depp. Att man verkligen kan vara kär i någon man aldrig träffat och kanske aldrig får göra heller? Jag lyser upp när jag ser bilder och filmer med honom, men får ångest eftersom jag inte kommer få träffa honom. Det var en av som sjuka (haha). Sen är det allvarligare saker också, men dom tänker jag inte ta upp här, jag har ingen anledning till att skriva massa ''texter'' om personer, jag pratar hellre med dom/den i verkligheten - men det är ju inte alltid man ens får tid med personen..

Kommentarer
Postat av: Arnfilippa

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 10:03:41
URL: http://arnfilippa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0