2JANUARI 2010

Första inlägget på 2010.
Fick inte tid till att blogga och säga gott nytt år i torsdags men det är inte hela världen.
Nyår tillbringades med Hanna, väldigt glad för det! Först var vi och åt mat hos deras kompisar sen åkte vi in till Kungsbacka och firade våran nyår.

Vaknade upp hemma hos Hanna, åt frukost sen åkte vi hem till mig. 1 Januari är nog den dagen man känner sig som allra segast, jag i alla fall. Så vi spenderade vi hos mig, lagade go pastasallad med kyckling, kollade bonde söker fru och på stay och public enemies, givetvis hade vi massa godis. Somnade nog inte försen 03:30? I vilket fall som helst sov vi länge och även denna dag har vi tat det lugnt.

Nu för en stund sedan åkte hon hem och jag fixar mig väldigt långsamt har inte så bråttom än i alla fall. Ska åka hem till Sanna sen vidare till ******* på krök.
Men nu ska jag ta mig ett middagsmål, väldigt hungrig.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0