Bilder från Julia's place.

Kom nyss hem från Julia efter 5h sömn.
Efter att vi kommit upp från jacuzzin och in satte vi oss vid datorerna. Efter ett tag spelade jag P2, jäklar vad jag var inne i spelet (vilket jag alltid är), helt koncentrerad lyssnade inte någonting på J&J. Blev så pepp så att jag skulle kunna springa ett maraton, haha!
Vid 05:30 fick vi idéen om att köra sms roulett, både väldigt roligt men även pinsamt. Så för er som fick den del underligga sms av mig vet nu varför.
Inte försen 07:30 får Josse nog och vill sova, jag och Julia hängde på och la oss.
P2 stog på hela natten eftersom det inte gick att spara och jag hade kommit jätte långt så när vi vaknade i för/eftermiddags så satte jag mig och spela igen. Och nu har jag fått låna det av Josse's bror så det blir min sysselsättning ikväll, hehehe, awsome!!!


Det handlar om att bjuda på sig själv.
HAHAHAHAHA!

KÄRLEK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0