Sitter här med mina nya fräscha glasses

Har hållt på med filmen i 1.5h nu, det var pilligt och ansträngande. Filmen kommer upp så fort den är klar, den håller på att laddas upp på youtube.
Kvällen blev helt okej ändå, började med att jag fick hämtat mina glasögon, sedan gick jag till Karma med Josefine, efter ett tag kom Linnéa. Vi satt och prata och skratta mycket! Sen gick vi bort till stationen, jag och Linnéa skulle upp till någon Kigge (?) men vi gick tillbaka till stationen så fort vi hoppat av bussen i fors, haha!
Träffade trevligt folk och bla bla.

Cp bild, men den får duga!
Skulle beställt ''tavlan'' idag, men det får mamma göra imorgon eftersom jag var så ivrig att komma ifrån min familj och träffa lite kompisar, hehe.
Morgondagens planer är att vakna ganska tidigt. På eftermiddagen gymma med syster på friskis sedan åka hem till henne i Göteborg och sova där. För att på fredag ska vi till Värnesborg (?) badpalats, hon är ledare i någon kyrkkonfirmations sak, jag vet inte.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0