Just nu

Håller jag på att försöka plocka ut diskmaskinen, jag har nämligen en katt som gärna vill leka med mina fötter och gillar verkligen att vara i centrum, och i detta fall ivägen.. Har haft fult upp idag efter skolan, åkte direkt in till kungsbacka och träffade pappa för att fixa presenter till mamma som fyller år imorgon, vi (jag) hittade en hel del som vi köpte, en tunika, hörlurar, halsbandsmycke och en skiva, precis som hon önskat dig. Sen tog vi en fika på espressohouse, kollade runt lite fick köpt te till mig själv, gott. Efter det körde pappa mig till träningen och nu är jag hemma, ska alldeles strax gå ner och ta en dusch sedan gå och lägga mig. (Ni får ursäkta mig om det blev ett ganska rörigt inlägg men jag skriver det på mobilen och då blir det lite som det blir). GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Tagealbertine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:51:16
URL: http://tagealbertine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0