I deserved it

ChillKrill, du är sjuk, eller nej, sjuk är du inte, du har bara ont i halsen. Nu ska det väl komma något ''pga'' right? Okej, duvet, ''I deserved it'', jag kan bara tacka Linnéa, i really do! I want to be sick. Nejmen nu skrev jag det igen, damn girl fucos!
Ville bara säga att jag har ont i halsen, är glad att jag ska få träffa Josefine imorgon och jag vill verkligen att Hanna's mat eller vad det nu är, jag vet inte, den ska stanna i magen eller komma ut som nummer ''2''. Okej, tack för mig.
En sak till!! Linnéa joinade oss idag, jag utnyttjade henne för att få ont i halsen, det är därför jag har varit med henne så mycket,
booom where I got to it.
Skämt och sido, det sista var mitt och Linnéa's ''skämt'' idag.

Godnatt, jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0