19FEBRUARI

Tjena snyggingar!
I nuläget sitter jag hos Linnéa, hon färgar håret på Sanna just nu så jag tyckte det var passande med ett litet inlägg. Min dag har varit sjukt rolig, började med att vi åkte till Värnesborgs badpalats, svin kul och väldigt roliga människor + hur chill ledare som helst!
När vi var tillbaka i Göteborg åkte jag hem till min syster vi gjorde lite mackor och satt och snacka om dagen osv. Vid 17:00 åkte jag ner till stan och träffade Linnéa som köpte en spiral (töjning) sedan vidare mot Kungsbacka, träffade Sanna fjanta runt i det kalla vädret påväg mot ica. Tog bussen senare hem till Linnéa.


HAHHAHAHAH! Sjukaste videon jag sett, så jävla rolig!
Klicka för fler här, här och här (det är olika filmer allihopa, men jag lovar er (dig) att du kommer skratta så att du har magrutor nästa morgon)!

Kiss n' hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0