DAG 07 - MIN BÄSTA VÄN

Min allra bästa vän är Hanna Maria Sandell!
Hanna och jag var bästa kompisar redan på dagis, men grundskolan skiljde oss åt.. 
Vi träffades en gång i slutet på 2007 då vi var hemma hos mig och kollade på film. Den stämningen som fanns där, den där pinsamt tysta, den finns inte kvar ett dugg! Den november kvällen blev det sista vi hörde av varandra på 1.5år.

Konfa 2009
Det var ren tur att vi (jag och Cassandra) ändrade konformations grupperna, för att annars hade inte jag och Hanna kommit i samma. Dock umgicks vi inte alls mycket, växlade lite kallprat då och då men inte mer. En dag bestämde vi oss för att ses efter konformationen. Jag åkte hem till Hanna och de första gångerna vi sågs var nog det pinsammaste jag vart med om. När det ibland blir sådär pinsamt att man säger helt fel saker, gör fel och allt blir ett litet kaos (tror Hanna kände lite detsamma, haha). 

Med tiden lärde vi känna varandra bättre och bättre igen. Vi (jag) glömde bort alla problem med Hanna, lärde mig att tycka om Bonde söker fru, Halv åtta hos mig och enormt mycket fräckisar (hon lär mig en idag). Vi har skapat så många minnen som aldrig kommer att suddas ut! 

Det goaste med dig, Hanna, är att jag kan vara mig själv till 100% och jag ångrar inte en enda sekund med dig! Varje gång jag är med dig vill jag inte lämna dig, jag vill vara hos dig jämt och ständigt. Att även du kan bjuda på dig själv och alla skratt vi delat. Alla ful-blickar vi skickat till varandra över matbordet hemma hos din pappa, bara att skriva detta får mig att skratta.. När vi praoade på Le Petit, hela den veckan vi bodde hos din pappa och bara flamsade bort saker och ting. Och en sak som jag ej får glömma - Långasand 2010, underbaraste veckan på hela sommarlovet!

Ja du Hanna, det finns så enormt mycket roliga saker jag skulle kunna rabbla upp som skett under 1.5 år vi umgåtts. Men då skulle någon säkert ta dig ifrån mig för att dom vill ha en sån tur jag haft med dig, min underbara vän.
Du är det absolut bästa jag har! 

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Snyggingen på bilden

Det var det finaste, roligast och mest rörande jag läst på väldigt länge!

Jag kan inte annat än att säga detsamma, för jag menar verkligen det. Med dig är jag den riktiga Hanna. Du vet vilken fantastisk känsla det är! Jag är verkligen bara mig själv med dig, och det är en riktig gåva du har som låter mig vara det. Vi kan dela allt, glädje, sorg, naturliga kroppsljud, men framför allt underbara berikande skratt! Vi kan sitta tysta och tänka, men det spelar ingen roll - för vi vet ändå var vi har varandra. "Enormt mycket fräckisar" säger det mesta (trots att jag inte minns en enda). DU är den bästa JAG har, du är oslagbar Kristin! Och jag, precis som du säger, vill vara med dig hela tiden om det gick. Så fort vi sagt hejdå kommer den där känslan av tomhet. Du har tagit en stor del av mitt hjärta, och lämnar den aldrig. Jag älskar dig så vansinnigt mycket - MIN allra bästa vän!

2010-12-07 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0