9DECEMBER

Kom nyss hem från träningen och jag är helt slut. Min hals börjar bli dålig och inte ens 2 koppar te gör det bättre.. Jag tror att det kan vara för att jag fått för lite sömn de två senaste nätterna så det ska bli skönt att få sov ut denna natt. Jag börjar nämligen 11:45 och slutar 13:30 så min skoldag är väldigt bra imorgon.

Fast det blir bättre senare på dagen, ska nämligen hem till Hanna och bo där hela helgen. Det är helt otroligt vad jag längtat att få komma hem till henne och se lägenheten och till denna grymma helg vi har framför oss! 

Nu ska jag packa och kolla igenom min svenska redovisning en sista gång innan jag kryper till kojs.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0