4DECEMBER

Gårdagen var fullspäckad. Först skolan, åkte in till Göteborg med klassen till ekocentrum. Sen tillbaka till skolan, i Kungsbacka, för att ha dom två sista lektionerna, efter det träffa tjejerna för att åka in till Göteborg för att julhandla. För min del blev det bara 2h för att jag var tvungen att åka tillbaka till Kungsbacka för att torka under herrarnas match (eliteserien). Jag ogillar västtrafik så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det tog mig 48 minuter att ta sig med pendeln från Göteborg till Kungsbacka!! (Vanligtvis tar det 20min)!


Dom första 5min sög i matchen, min tanke var att nu är hela min fredag förstörd.. Men sen, hoho, det blev faktiskt roligt, det var en händelserik match! Lite slagsmål, en glad/super nervös Kristin omringad av vältränade, snygga (och svettiga) handbolls spelare inne på planen. Jag fick kroppskontakt med den snyggaste spelaren, mohahaha! När jag gick av planen för att sätta mig på min stol slog mitt hjärta jätte fort och jag satt och skakade! 

Inatt drömde jag världens bästa dröm och den kändes så jädra verklig - jag träffade Johnny Depp. Sad face på mig när jag vaknade upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0