17DECEMBER

Jag var helt off igår från bloggen och är det idag också. Det har nog med att min förskyldning sitter riktigt hårt i ögonen. Det lät jättekonstigt, men när man blir förskyld kan det sätta sig där och det blir värre när man sitter vid en skärm som sprudlar ut vitt ljus!

Istället för att statistiken gått neråt (för att jag inte bloggat någonting) har den gått uppåt. Ni kanske tycker det är bättre när jag inte bloggar? Haha. Ne, men jag ska försöka komma igång igen så smått när jag blivit bättre och mina ögon inte sticker som små nålar..

Jag hade egentligen inte så mycket mer att förmedla, förutom att jag kommer spendera morgondagen hemma hos Hanna, igen. Jag ska hjälpa henne med lite smått och gott inför inflyttningsmiddagen. Det ska bli mycket trevligt och kvällen spenderade jag med Lisa och Paulina hos Paulina. Vi hade mini jul och tittade på Night and Day, med Tom Cruise och Cameron Diaz, riktigt bra action komedi! Värd att se.

Nu ska jag lägga huvudet gott på kudden och få sova ut, för en gångs skull.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0