Fyra senaste dagarna

I fredags när jag vaknade upp i min goa säng var planerna att jag skulle hämta min telefon som äntligen blivit klar från lagningen, STOR tumme upp! Efter det fortsatte allting som planerat; jag träffade Lisa, Josefine & Olof, J & O åkte hem, jag och Lisa åt en go pastasallad på Nello's, tjötade lite tittade på kläder och skor. Åkte hem till Lisa efter att ha vart i stan hela dagen och kollade på SATC2.
Små sprang hem efter filmen åt mat och fixade mig, sedan åkte vi hem till Niklas på krök. Kvällen var hur rolig som helst, tack för det Nicke!
Johanna, Fillan & Lisa.
Lördag: Hann inte mer än att vakna upp försen det var dax att åka ut med båten hela dagen. På kvällen hann jag inte mer än att komma hem för då skulle jag till Fillan och där jag spenderat mina senaste dagar, liggandes i soffan och kollat på filmer. Igår kunde man ju inte gjort något bättre så mycket som det regnade.
Idag när jag kom hem har jag städat mitt rum, inte hunnit så mycket mer.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0