Modern family

Blev en hemma kväll för mig (med massa hemma mys, nu är det fredags mys ♪) eftersom jag gick hem från skolan. Först go mat med Talang 2010, sen för att smälta maten, tills efterrätten, blev det premiär för tv4's nya serie, Modern family. Jag har nog inte skrattat så oavbruttet i en serie som jag gjorde i denna. Synd att den går på fredag kvällar, men tur att då tv4 play finns.

Första avsnittet:
Modern family som handlar om familjerna Pritchett, Delgado och Dunphy.
När Glorias son Manny förälskar sig i en sextonårig tjej står det klart att det finns en hel del generationsklyftor och kulturella skillnader mellan Gloria och Jay att överbrygga.

När Claires dotter Haley, har med sig en kille hem försöker maken Phil spela cool inför ungdomarna. Samtidigt ställer sonen Luke till det för sig och Claire och Phil försöker bringa ordning i kaoset.

Mitchell och hans pojkvän, Cameron, har just fått hem sin adoptivdotter Lily från Vietman och de genomgår både himmel och helvete i sina försök att hantera den nya situationen som föräldrar. De har också en tuff utmaningen framför sig, att presentera Lily för släkten.

Efter Modern family blev det låååång film, 2h - Ransom. Bra men i slutet väldigt långsam och förutsägbar film.

Kvällens favoriter i Talang.

Micke Maskins robotsmoves.

Carl Tillenius - trollkarl.
Så jävla skön kille, hans rim är oslagbara! Och så undrar jag hur fan han får till det i slutet!?

Får tyvärr inte bort ''Nyheterna Skaraborg'', men jag tror ni överlever.
Nu ska jag sätta på Pirates 3 och sedan sova.
Sleep sweet!

Kommentarer
Postat av: mickis

fiin blogg :)

2010-04-17 @ 12:08:58
URL: http://hhejmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0