svampbob (L)

usch, hatar måndagar, så himla sega! chillade igenom den som vanligt. borde egentligen sitta och plugga nu, men nä, ska snart på handbollsmöte, inte tränat sen 8juni, hähä! det kommer bli exakt 2 månader imorgon, för då ska jag börja igen, bra kristin!

okej, svampbob ÄR kärlek! blev helt fucking överlycklig när jag fick mobilsmycket av Sanna, ska få ett till imorgon av Carro som jag ska ha på mina nycklar, fan vad schteek!



P.S! IKVÄLL KLOCKAN 21:00 PÅ KANAL 9 ÄR DET PIRATES OF CARIBBEAN - THE BLACK PEARL, MISSA INTE DEN!
filmerna ÄR sjukt fucking bäst, love love love! D.S!

nu ska jag kila och tanka sen vidare in till Kungsbacka, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0