hos kusin!

kvällen blev grym, bara att mina föräldrar kom hem tidigare än väntat, huhu.
efter att nästan alla hade gått så var det Hannah, Hanna, Linnéa och Moa kvar, fast Hannah och Linnéa låg och sov, haha! efter en stund senare kom Cassie och Lisen, mysigt, satt i min källare och spela buzz. runt 01:30 stack vi ut för att dom skulle kila hem och så tog vi även lite dålig luft, hähä.

vaknade runt 09:15 av att Linnéa och Hannah pratar om gårdagen sen kollar vi bilderna från Hannah's kamera som tog ganska många bilder igår, nyktra!
nu sitter jag hos mina kusier, ska kila nu, skriver mer när jag kommer hem, kan även lägga in bilder på deras underbart söta kattungar, mihi!

krille out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0