Estland, dag 3

somnade sent igår igen.. låg och läste ur en komikers uppväxt och såld, sjukt bra böcker.
så ja, en trött kristin blev det återigen, fast jag gick upp så att jag hade ungefär 40 minuter tills frukosten skulle plockas ihop. jag vet inte vad det är, men för mig är hotellets frukost dagens höjdpunkt, jag älskar deras frukost! den är inte så speciell om man tänker efter, men ändå!

efter frukosten tog vi en ''city buss'' det var som en liten sigtsingtur, givetvis var jag så trött och somnade så jag missade hela turen tills vi skulle gå av vid någon forntidsby där vi först åt lunch och sedan hyrde vi cyklar som vi trampde runt på medans vi kollade husen.

efter ungefär 2h så åkte vi därifrån och vidare till ett zoo med massa knäppa djur, kommer komma massa bilder när jag kommer hem. vid 19;00 tiden stängde det och vi gick till ett köpcenter som låg bara några meter ifrån zoo;t och åt mat, sedan blev det hemfärd.
har sjukt ont i fötterna och ryggen, imorgon blir det antagligen massage, helkropps och ansiktsmassage, gotti gott gott.

men nu ska jag sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0